2 Mayıs 2009 Cumartesi

bana bu şansı veren google yonetimine teşekkür mektubu

sayın google yonetimi;

20 yıldır yaşıyorum, bu zamana kadar herkes bi şekilde dediğime acısıyla tatlısıyla tepki verdi. tamam iyi tepkiler iyi oluyo ama gel gor ki iyinin yanında kotu tepkiler de geliyo. kotu tepki derken de hani o kadar da kotu diil . bi de dediklerimden kastım da hani boş konuştuklarım aslında. ama 20 yıllık bu kısa omrumde bir ilktir istediğim kadar boş konuşucam, boş zamanımın hepsinde boş konuşabilirim, kim ne diyebilir? diyemezsiniz, diyemezler.. yer yer cok saçma seyler yazabilirim sevgili google yonetimi, henuz tanıyosun beni bak ben var ya bi oturuşta bi büyüğü içerim olum tık da demez yani haberin olsun bana sarhoş muamelesi yapmayın. onu da yapabileceğiniz yerler olur o sizi bağlar. ama ne olursa olsun acı tatlı yaşayacağımız günler için şimdiden, bana bu şansı verdiğiniz için teşekkürlerimi sunmayı bir görev bilirim.

Saygılarımla 
cokseyvar.blogspot.com padişahı
"padişahım çok yaşa"

Hiç yorum yok: