6 Mayıs 2009 Çarşamba

tartıcı çocuk ve adaletsizlik

komple bir insan komple hayatı boyunca tam olarak kaç kere tartılmak isteyebilir ki? çok topçik olduğu zaman mı? hamileyken mi? askerlik muayenesinde mi? hepsini toplasak bir elimizin beş ayak parmağını geçmez sanırım. buna rağmen bu iş üzerinden para kazanma amacı güden bu çocuk, kariyerinde ne kadar ilerleyebilir? ayrıca yaş konusunda problemi olan bağyanların çoğunun kilolarıylada ilgili problemleri olduğundan müşteri sayısı bir darbede bu konu üzerinden yemiştir. peki bu çocuk bize "tartalım abi" dediğinde ya kilomuzu kastetmiyorsa? çünkü neyi tartmamız gerektiğini söyleyen bir tartıcı çocuk görmedim ben. "kilonuzu tartalım mı abi?" gibi bir soruyla karşılaşmadım. ya götümüzden bahsediyorsa? ne bileyim işte kafamızdan bahsediyorsa? yada kolumuzdan? kim bilir belki de burnumuzdan bahsediyordur. demek istediğim şudur: bizim inancımıza göre bu "tartıcı çocuklar" aslında birer "amino seçtirik doritosmat" yapısındadırlar. çünkü ben daha hiç kimseyi tartılırken görmedim.

Hiç yorum yok: