24 Temmuz 2009 Cuma

deniz

her tatil aynı dialogları insanlara kurdutan su kütlesidir. bu dialogları duymaktan ben sıkıldım. ben şiştim. ama onlar her yaz aynı şeyleri sormaktan sıkılmadılar. şişmediler. izliyoruz:

1.
a- metin abi! hüop
m- hea?
a- nasıl? soğuk mu su?
m- ilk girince soğuk ama sonradan alışıyosun.

2.
a- hadi lan girelim artık.
b- sen atla ben sonra atlayacam
a- yok yok hadi 3 diyince beraber
b- tamam hadi o zaman
a- atlamayanın?
b- ya tamam dedik ya. hadi 1, 2, 3
a- ... ("ne düzenbaz adamsın sen ya" şeklinde denizden iskeleye parmak sallamaca)

3.
a- girmeyelim abi çok dalgalı ya
konuyla alakası olmayan amca- siz sabah 5 te görecektiniz. dümdüzdü, çarşaf gibin.
a- ...(sabah 5'te ne işin var amca denizde)

4.
a- çüşş bu ne dalga böyle ya
b- kesin istanbul da yağmur vardır.

Hiç yorum yok: