29 Temmuz 2009 Çarşamba

Turkish Delight Killa Hakan


Bu yazıdan itibaren müzik zevkime olan inancınız sıfırlanacak, müzik konuşulan ortamınızda olduğum taktirde oradan kaçacak, ufak müzik geçmişimde (dostlarla) yaptığım bütün iyi-kötü işlerin hangisi aklınızda kaldıysa uzaya fırlatacaksınız.(önceden göze aldım) Çünkü bahsedeceğim adam Killa Hakan' dır. Bu kara adamın tarzına söylecek bişey yok.Bunu sizinle tartışmayacağım bile. Herkesin kendine göre güzel veya çirkin, yamuk ya da yumuk, ya.rak ya da kürek bir tarz anlayışı vardır. Nedense bu adamı ben, çirkin kıyafetleriyle değil; kısık seslerimizle oluşturduğumuz anormal bağımızla değerlendiriyorum. Her neyse!! 2008-2009 son eğitim sezonumda karşıma çıkan zorlu ödevlerimde, sınav gecelerimde, hiç geçmeyen bunamlı saniyelerimde "gangsterim evet ama zevkten değil yaşam şartlarına boyun eğin, savaş çabala uğraş koştur harca, arkadaşlıklar olmuş paramparça" gibi kurşun etkili lirikleriyle maziye, bugüne ve ileriye dönük mesajlar verip, adeta geçmişimi silip, beni geleceğe hazırladı. O sıralar Sevgili Can 'dan aldığım en güzel hediye ise Ceza & Killa - Bomba Plak albümüydü. Beraber söylemeye çalıştım günlerce Killa Abiyle. Sonuç: son dakika 3.00 'la mezun oldum. Dünyanın müziğini dinledim hiçbiri böyle içten faydalı olmadı. Kimi zaman Radyohet, kimi zaman kuzey rüzgarı estirip Sigur Ros etkisi yapıp gerilim attırdı. Fazlasını yaptı demek de istiyorum aslında da neyse size ayıp olmasın şimdi. Kreuzberg City' nin peygamberi Killa abinin çok sert esişiyle noktalamak istiyorum bu sevgiyi.
"ama killa hep bekler, killalar sakin, killa 'nın tek dostu karanlıkmış lakin, killa siste gelir nedir bu oyunun, killa hakan geldi mi kırılır boynun."

Hiç yorum yok: