5 Ağustos 2009 Çarşamba

anlayamadım ben bu stadı







Kayserisporun yeni sahası işte açıldı falan bu sezon Kadir Has Stadı süper çok güzel stad hayırlı olsun ama bu koltuklar ne ya? Yani guzel veya çirkin diye demiyorum onu geçiyorum ne? Ne yani bu?
Yani bi taraf havuz dibi gibi bisuru mavi renkler ama ortalarında arada bir beyaz sarı falan da var. Bazı yerler sarı kırmızı desen aralarda beyazlar maviler bazen yeşiller. Noluyo yani
Kim demiş bu koltukları böyle yapalım diye. Amaç farklılıksa sokiyim böylesine.

Yani ya daha önce hiç stadyum görmemiş gay bir mimara denk geldiler. Saygı duyarım napsın kimsenin uyarmaması hata.
Veya uzaylılar yaptı bizi sikiyolar yaptırdık falan diye. Ozaman kesin çok aceip bir şifre vardır incelemek lazım.
Çıkma koltuklarla yaptılar veya, döktüler sahanın ortasına hepsini " takın amına koyim fener maçı var zate 2 gün sora renklerle uğraşmayın" dedi usta başı. Sonra ayıkla pirincin taşı durumu.
Ne biliyim işte bin tane ihtimal bulunur. İlginç ama, anlayan varsa bi söylesin


Baktım sonra buna benzer bi tane daha varmış Düsseldorfun stadyumu ama bu daha normal sanki iyi yani bu gene.




Hiç yorum yok: