9 Eylül 2009 Çarşamba

anlamsız vücut ağrıları

genelde demeyelimde tümde yani bütünlükte ki buna "hep" deniyor kısaca manasız ağrılara sahip olan ben oluyorum. yani ne oluyorda sabah kalktığımda müthiş bir ağrı ve damağımda yemek yemeyi engeller bir yara oluşuyor? geceleri dayak mı yiyiyorum? hayır. çok mu spor yapıyorum? hayır. eğee abi? nedir yani bu ağrılar. aşşağıya bakamıyorum şuanda bildiğin hamçökelek gibi kaldım ve avagadro sayım gitgide yükselmekte. bence bu ağrıların tek sebebi "vasıfsızlık". yani bir yere ait olamayan bu bünye bir şekilde ilgi çekmeye çalışıyormuş gibime gelmekte.

diyeceğim şudur ki bu sıralar el kol şakası yapmaya karar verirseniz tekrar düşünün. vururum kuran çarpsın. çok acıyo lan!

kereme an-ek-tot : artık şu temamızı değiştirsek diyorum. bişler bulda canlansın ortam.

1 yorum:

Mehmet Tuna dedi ki...

Bu görev abine verilirse, seve seve yerine getirir. Ama kerem sıcak bakmıyo bu işlere. Siz onu ikna edin, bişiler ayarlarız..