22 Eylül 2009 Salı

ifşa etmek

bloglar kapandı mı? niye kapandı? noluyo?

blog kapanır mı ya? kapatılır mı yani? hadi diyelim şarkı film linki yolluyolar, o yüzden kapandı o linki kapatın kardiş!! bütün insanların özgürlüğünü kapatmayın. zaten onları da paylaşsınlar ben ona bişey demiyorum da linkleri engelleyin ne bileyim. ben başkasını bulurum o başka. bu işi yapanlar da başka yol bulsunlar artık ben onlara yol göstermicem. matbaa makinesi bulunduğunda hattatların karşı çıkması gibi salak hareketlerde bulunmayın sene oldu 2010.

hadi ben yine kendimce fikirlerimi ifşa ediim de rahatlıyayım:
sayın müzikçiler sahne şovu diye bişey var biliyo musunuz? mesela duman çocuklardan kaan ın sahnede her konserde tişörtünü çıkartması bile sahne şovudur. 15-16 yaşındaki kız çocuklarımız bunu sever. en basiti bu yani. daha neler yapanlar var. videolar, ışıklar onlar bunlar. mesela massive attack konserinde türkçe yazılar yazması beni çok mutlu edip şarkılardan ayrı keyifler almama sevk etmişti. iyiydi. çok acayip konser gelmişti o. hadi dersiniz pahallı. ufak yerde başlarsan ucuz kamke. yaparsın yani rahat ol. sen pilan bul ben sana hobby jöle falan bi yerden kaynak sağlarım.

sayın sinemacı kardişler. zaten filmleriniz bilgisayarda falan iyi olmuyo siz çok dert etmeyin. sinema iyi. ama dersen ki çocuk sen gidiyo musun? yok ben gitmiyorum ya. iyi bilgisayar falan derim. siz de ucuz yapın. ben herşeyi baron birasıyla ve efes tombik şişeyle karşılaştırıyorum haberiniz olsun ona göre fiyatlandırma daha iyi.

sayın devlet. mal mısın afedersin? koca devlet olmuşsun sen onun bunun lafıyla mı bölüneceksin? lan bırak konuşan konuşsun. sen devletsin lan. lan falan diyorum devlete koş. bu ne ya? gözümde lan lı konuşulacak bi yapıya büründün en sonunda. işine bak. hadi bakiiim. ben de devletimi kurucam. haberiniz olsun. sınırlarını söylemicem şimdi de zamanı gelince söylerim.

1 dönüm de yeter bana her türlü.

Hiç yorum yok: