9 Eylül 2009 Çarşamba

Kasiyer İncelemesi

Bayan kasiyerlerle ilgili konuştuğumuz malum konu. Kasiyerlerin kol kılları!!!! Hatta ben kolları kıllı böyle ne bilim saç gibi olmuş(bide taranmış gibi hepsi aynı yöne doğru oluyor) kadınlara "uh kasiyer gibi olmuş" diyorum. Bu konudaki düşüncem dün real de biraz değişti. Real deki kasiyerin kolu öle acaiptiki gerçek olduğuna inanmıyorum. Gerçekten inanmıyorum. Artık başka birşeye inanıyorum. Firma yetkililerinin emir ve talimatları ile kasiyerlere özel kollluk yaptırılıyor."Kasiyer kolluğu". Böyle Iverson takıyorduya onun gibi. Bu kolluğun üstü kıllı oluyor. Biz kasiyeri kıllı zannediyoruz. Bide maske takıyorlar o da var. Onun adı da "Surat 15 karış maskesi". Kolluk ve maske uygulamasının amacı da delikanlılar kasiyerlere yazıp arkadakileri bekletmesin. Ülkemiz insanına kolladaki kıl vız gelir kasiyere yazarlar diye maske de eklenmiş.

Kasiyerler sabah işe geliyor ilk iş kimse onları görmeden kolluklarını ve maskelerini giyiyor öyle kasalarına geçiyorlar. Surat 15 karış maskesine bir parantez açmak gerekirse bu maskeyi takan kasiyerin teşekkur eden müşteriye bişey diğil demesi yasak tabiki.
-Teşekkur ederim
-.....
-dıt dıtdıt dıt taktak dıdıdıt dıdıt

Yani sanki bana çok büyük bir iyilik yapıyor ve bunu benim zorlamamla yapıyor da teşekkur edince oralı bile olmuyor. Kendimi çok ünlü birine teşekkur ediyormuş gibi hissediyorum. Lan Maradona'mısın sen bu havalar ne. Ama talimatlar öyle bişey değil demek yasak.

Hiç yorum yok: