5 Eylül 2009 Cumartesi

Pete Doherty ve ben


MTV çocuğu olarak tasvir edebileceğim ben, beş dakka önce bir program izliyordum. Pete Doherty diye bi adam var şarkıcı, Babyshambels diye bi grubu var işte Kate Moss`un eski sevgilisi ıvır zıvır, İşte o adamın 24 saati falan. Her şeye özenen bendeniz buna da özendim tabi. Adamın yatağı falan yok o derece, buna da özendim ya, neyse.

Bu sırada annem dedi ki git pide al malum ramazan. Ama ben o Pete`e ne kadar özenmişim belli diil. Beynimde ingiliz aksanıyla ingilizce konuşmaya çalışan bi çocuk, aklından da "lan bu sene tatil yapamadım ama seneye var ya banko yurtdışına gidiyorum, fena gidiyorum, çok çılgın yaşiicam var ya çok acayip" şeklinde kendini 15 günlüüne raksıtar gibi yaşatmak isteyen kolpa fikirler geçerken fırına girdim. Ayıldım. Pide aldım eve döndüm,

Saol MTV,Pete kardeşim müziğini falan pek tutmam çok da dinlemedim gerçi ama olsun. Düşüncesi bile çok ii valla. Seneye de İzimtte boş boş otururken beni çekicek kalender dostlar hatırlatın bu yazıyı, yazdırın üstüne otururum heralde. Yaparsam ama çok ii olur. Biri benimle gelsin her türlü olum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

I blog quite often and I seriously thank you for your content.
This great article has really peaked my interest. I will book mark your
blog and keep checking for new details about once
per week. I subscribed to your Feed too.

Here is my homepage: compositor

Adsız dedi ki...

I'm more than happy to uncover this web site. I want to to thank you for your time for this fantastic read!! I definitely savored every part of it and I have you saved to fav to check out new things on your site.

Also visit my web blog - musicos