1 Kasım 2009 Pazar

Çocuğum Oldu

İlk bilgisayarımı bana sünnet olduğumda aldılar, sene 96, o zaman yaş daha 8. İlginç bişeydi. Arabalar, toplar, aslan krallar... Sonra Cem Abi bir oyun oynuyordu. Yazılar falan, gol olunca yanıp sönmeler hatta spikeri de vardı galiba gol olunca bağırıyordu. Işıklar yanıp söndükçe ben de seviniyordum. Doğal olarak ben de istedim bilgisayarımda*. Ondan sonrası şampiyonşip menejır aşağı şampiyonşip yukarı. 13 sene oldu hala ben aynı oyunu oynuyorum. O zaman ingilizcem yoktu öyle düşünün. Oyun yazılardan ibaret zaten biliyosunuz ki. Bunu oynayan bağımlısı olur, yok olur. Şimdi 3 boyutlu gösterebiliyorlar ama ben 2 boyutluya yeni alıştım. Gelişen ingilizcemin de yardımıyla altta geçen bütün yazıları okuyorum. Şimdi FM oldu 2010 çıktı. Havalar kötü, yağmur falan. Çocuğum olmuş gibi mutluyum, heycanlıyım.

İlk takımımı da yazmam gerek; İtalya milli takımı. O zaman milli takımlar için isim olarak o zamanın teknik direktörünün adını yazmak lazımdı. Cesare Maldini`nin yeri ayrıdır. Sonra da Parma`yı seçtim ne olur ne olmaz diye de Ancelotti`nin adını yazmıştım.

Hiç yorum yok: