28 Kasım 2009 Cumartesi

Japon Tipi Kürdan

Bu kurban bayramlar dişlerimi bitiriyor yani. Sürekli et ve ceviz. Çıkmıyor çıkmıyor. Bide ben öle aman dişime birşey olur diye durmakta bilmiyorum kanıttırdıkça kanıttırıyorum. Buna bir çare buldum sanki denicem bir dahaki bayrama sabah kalkınca dişlerimi streç film ile kaplıcam veya aliminyum folyo. Hem şekil olur parlak parlak.
Gelelim japon tipi kürdana. O ne demek lan. Niye japon. yani japonlar mı bulmuş. Yemez. Japonamı benziyor da japon tipi. O da diğil. kim koymuşsa bu adı bulun bana. Dövcem
Bir de bu tip olmayan kürdanlar var. Daha doğrusu vardı. Uydurukmu uyduruk dandikmi dandik afedersin bi boka yaramayan birşey. Uzun zamandır karşılaşmadım kendileri ile ama önceden bayağı vardı. Böle kalındır, dişe girmez zaten az ıslandımıda sünger gibi olur yumuşar. Benim daha hiç efektif kullanmışlığımda yoktur.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

streç filmin içine hafif sodyum hipoklorid koyda seni bir süpriz beklesin uyandığında!