10 Kasım 2009 Salı

Metalci Düğünü

Cumartesi düğüne gittim. Beşiktaştan içerenköye 2buçuk saatte gittim(içerenköy kimine göre erenköyün iç tarafıdır, kimine göre içeren köydür) sinirlendim dellendim. Ama o düğünde bi güldüm bi güldüm neşeli döndüm. Metalcinin düğününün metalci düğünü olduğunu gördüm. Yeni düğünler galiba bi acaip. Eski düğünler gibi düğün yapınca arkadaşların dalga geçiyo onların gözünde küçük düşüyorsun galiba.(Sisler meşaleler fışfışlar var yaa maç gibi) Olaya gelirsek annemin kuzeni evleniyor ben çektim gömleği, çaketi gittim güzel hoş içki yok kuru pastanın yerini dia cips limonatanın yerini fanta almış(yedigün bulana adam derim). Damadımız eski metalci. 30una gelmiş işe girmiş oldukça şişkolanmış hayatı tamamen değişmiş ama metalcilik değişmemişlerden. İşte dediğim gibi yeni moda düğün sistemi yürürlüğe girdiği için slayt gösterisi yapılıyor. Önce gelinin çocukluktan bu güne fotoğrafları müzik eşliğinde gösteriliyor. burada çalan müzik oldukça romantik çünkü o gelin. Ancak iş damadın slayt gösterisine geldi. Çalan şarkı Pentagram-For Those Who Died Alone. Metalci adamın düğünü metalci olur. Damadımız Pentegram elemanlarının hepsiyle türlü türlü ortamlarda fotoğraflar çektirmiş düğünde onları gösteriyor. Ananem, teyzem yengen Pentagram şarkıları ile duygulanıyor ağlıyor. Olacak iş değil.Bu arada damadımız papyon takıyor. For Those Who Died Alone bitiyor 7 katlı pasta kesiliyor. düğün burada gencay için bitiyor gencay uzaklara gidiyor.

Hiç yorum yok: