23 Kasım 2009 Pazartesi

şifre işlemleri

türkiyede kayıtlı olduğumuz yada kaydımızın olmasını istediğimiz bir yer adına "kart" isimli küçük cüzdanımsı için hepimiz belgeler doldurmuşuzdur. oldu ki bu "kart" denileni kaybettik ve yeni bir şifreye sahip olmak istiyoruz yada yeni gelmiş bir karta ait şifreyi telefon yardımıyla öğrenmek istiyoruz. ben istemiyorum ki bu tip işlemleri yaparken annemi bu işe dahil etsinler.

ne zaman annelerimiz kızlık soyadı ulaşılmaz bir bilgi haline geldide, şifremi bana verirken dedemin dedesinin belkide onun dedesinin türkiye cumhuriyetine ait bir kişi olduğunu bildiren ilk "soyadı" seçimi bu kadar gizli bir bilgi haline geldi. başkası ulaşamaz mı buna yani?

üstelik şöyle komik bir olay var ki hiç anlamadım o işi.

-son olarak annenizin kızlık soyadının 4. ve 5. harfleri nelerdir?
yok artık yani. siktir git. istemiyorum öğrenmek. demek istesemde...
-hmm bi sn. özbilir. i ve r. yok yok. b ve l.

lan soyismini söyledim işte ordan hesap etsen olmaz mı? direkt soyismini veriyorum arkadaş, yoldaş, dostum, ahbap nie kafamı karıştırıosun ki. yok 4 idi 5 idi.

yurt dışında böyle mi peki bu durum?

-please say me your fakin mada lastname?
-the son of milkerman

burda çok güldüğüm için ne yazacağımı unuttum özür diliyorum.

Hiç yorum yok: