1 Kasım 2009 Pazar

teknik servis

evimde bozulduğuna inandığım veya yapamadığım elektronik, mekanik eşyalar bulunuyorsa ilk önce teknik servisi aramam. arkadaşlarımı ararım.

bir teknik servis elemanı sabah 9 da işe başlasa ve yağmurlu bir havada, orda burda dolanırken baş parmak ucunun hafif ıslanması sonucu çorabında oluşacak o "izi" ve saatlerdir dolanmaktan kaynaklı terlemiş ayaklarının evimde bırakacağı nemli işaretleri yaşamaktan büyük bunalım duyarım.
(bu izleri nevigasyonik titreşimli xray cihazlarında fotoraflayan erdem akkaya isimli karaktere selam ederim.)

tüm teknik servis elemanlarının "işçidir, çalışıyor adamcağız" sloganının altına saklanarak çatalını tüm ev sakinlerine sunmasını kaldıramam. "kapat lan götünü" diyemem. çünkü işçidir çalışıyor adamcağız. peki bunu bilerek yapıyorlarsa? diye sorarım koku gelirse içeri kaçarım. bu adamların biri bayan olsa arkadaşlarla toplanıp sürekli çağırmassam adam değilim.

-gel gel tüpü takıo
-göremedim lan
-haftaya kadar bitiririz bu tüpü o zaman bakarsın




"biz sizi yarın öğleden sonra ararız" diyen teknik servis elemanı bir sevgilim olsa hemen ayrılılmak istediğini anlarım. gitmek istediğini, uzaklaşmak istediğini anlarım. bir teknik servis elemanı "biz sizi ararız" dediyse aramaz. bilimsel bir gerçek bu.

öküzdür yani teknik servis elemanı. aramazlar abi. telefonum bozuldu gittim verdim teknik servise. dedi adın ne? canberk dedim.

cihaz sahibi
adı soyadı: can berk

bu şekilde not alıyolar zaten. adımı sordun. adımı söyledim. haspin ya. verdim işte telefonu saat daha 9 buçuk. "biz öğlen ararız kaça mal olucağını söyleriz" dedi. 5. gün oldu arayan soran yok. üstelik verdikten 2 gün sonra gittim "abi" dedim "aramadınız noldu telefona" , "ararız" dedi.

1 yorum:

gencay dedi ki...

Bir de souk su var
-abissiin souk su varmı
-faranjit olcan ibne