6 Ocak 2010 Çarşamba

çeşitli zebzeler ve faydaları

1- domates, soğan, biber üçlüsü: bu çakma bilim adamları, aktarcılar, haber olması ümidiyle başvurulan dominikler her sene biz takip edemiyoruz diye "domatesin içerisinde ki likopen sayesinde 30 dakika garantili sevişme süresi" olsun, "soğan cücüğünün antibiyotiğin kralı olduğu ortaya çıktı sevgili seray severler" yada "biberin pıtırcıklarındaki acının aslında götümüze iyi geldiği kanıtlandı" gibi her sene şekil değiştiren bunlara üzüldüğüm gadar hiç bişeye üzülmem. hayatta üzülmem. en çok bu. kafamda tutamıyorum ama her sene gördüğümü biliyorum. hepinizi döviyim.

2- bana desinler ki arkadaş iskender aslında beyin hücrelerimizi hergün geliştiren bir yemeğimizdir ve bu kanıtlandı. bende diyim yarın amarakaya gidiyorum. neden? ufuk orda. o bir "alexander" sevendir çünkü.

"zeka nerdeyse ben ordayım" çamperk kimbırgırshtien.

3- ben salatada severim ama hiç bi yararı yok mu arkadaş?

derim.

5 yorum:

gencay dedi ki...

en faydalısı süperzonik sebze salatalık

kerem dedi ki...

salatalık meyve bence. ayrıca buradan seslenmek istiyorum şunu: neye göre sebze neye göre meyve oluyo bu mahluklar. nedir yani az tatlı olunca meyve mi olucak bu işler. bence şeftaliden daha iyi meyve yani salatalık.

ege dedi ki...

şeftalinin yeri ayrı derim ben.

kerem dedi ki...

akşam acayip içki içtiğini düşün, sonra sabah kalktın. su bile yok evde. sonra salatalık gördün dolapta bi tane serin serin. sulu sulu. bu nasıl iş demez misin. ondan sonra o senin baş tacın olmaz mı.

ege dedi ki...

onu kadınım ederim.