19 Ocak 2010 Salı

Kaka


Gelişen dünyamızda her şeye yeni yeni, hatta sapıtırsan innovatif çözümler getirilmekte. Teknoloji gelişti insanların alışkanlıkları değişti. Eski insanlar gibi yaşamıyoruz artık. Ama eminim ki eski insanlarda bizim gibi sıçıyordu. Her şeye çare bulmuş bu teknoloji denen meret kakaya mı bulamamış? Yap onu benim içimden alacak makine yap. Herkez sıçıyor, viktoryassikrıt mankenleri de kakasını dışarı çıkarıyor, sokakta yatan abi de. Ondan sonra orada kalanları falan temizlemeye çalışıyor. Gitmeyince ikinciye sifonu çekiyor. O da olmayınca viledaya su doldurup döken viktorrassikrıt mankeni vardır belki de. Buna da bi çözüm getirelim diyorum, aklıma pek bişey gelmiyor yani bunun makinesi mi olur olmaz. Bi fikrim var onu da en son söylicem. Ama bu işi hayatımızdan çıkaracak fikirler desteklenmeli bence. Sabancı Koç falan yapın bu işi açın fikirlerin önünü. Her gün bazen iki üç bu işle uğraşmayalım arkadaşlar yeter hala ilk insan gibi sıva paçaları çömel, oh iyi valla.
Gelecek olursak benim fikrime. Şimdi evrim teorisi var ki sonuna kadar doğrudur. Bizde evrim geçirelim hacı. Tutalım şu kakamızı, alışırız işte. Arada kaybettiğimiz arkadaşlar olur belki ama buna dayananlar hayatta kalır, evrimde budur zaten. Sıkalım dişimiz diyorum yani ben. Çok lifli gıdalar tüketmeyelim napalım artık rakı da içmeyelim, başaralım bu işi ey insan ırkı. Bir süre işte çubuk kraker olsun, kaka getirmeyecek gıdalarla dayanalım bu ızdıraba. sonra semeresini alırız. Biliyorum biraz saçma ama daha iyi fikri olan gelsin konuşalım çözelim bu işi.

1 yorum:

keremsakaoglu dedi ki...

bu fikrin desteklenmesi için kakaya kaybedilen zamanın( hazırlık, okuyacak bişeler bulma, doğru zamanı seçmek için sarfettiğimiz düşünceler, eylem, sifon çekme, vileda vb.) milli istihdama olan kaybını hesaplamak lazım. öyle gidelim sabancının koçun kapısına.