8 Mart 2010 Pazartesi

nba?

ntvspor sayesinde barcelona artık içimizden bir oldu. galatasaray`ı olsun fenerbahçeyi olsun iki arapası attığında artık barcelona`yla karşılaştırır olduk. barcelona kabul ediyorum ki çok fena top oynuyor. ama yani biz o zaman kasımpaşayı da karşılaştıralım. yani hani adamlar(ntvsporlar) la liga yı yayınlıyorlar tabi ki bu kadar ön planda tutacaklar, bana ne oluyor yani. ben de onlardan biri oldum çıktım. hangi futbol oyununu oynarsam oynayayım hemen bi 4-3-3 dizilişini yerleştiriyorum takıma, görsen beni cruyff yetiştirdi. hayır. ben kluvert kudretlerle (kuzenim) büyüdüm efendim. ne gerek var yani benim için futbol anlayışı bu değildir ki. sert olsun biraz futbol.

nba ne alaka peki? aslında biliyorsunuz yani. nba` de bütün topçular inanılmaz atletiktir. yani insanlar oraya LA Lakers`ı desteklemeye gitmez Kobe`yi destekler. çünkü bütün alengirli (sevgili blogger imla düzelticisini de burada kınamadan geçemeyeceğim, yani atletiktir yazdım tanımadı ama alengirli yazdım tanıdı. bi ek gelince bu kadar mı alabora olunur) hareketleri o abi yapar. barcelona da ona benziyor galiba. almeria ile bu hafta 2-2 berabere kaldılar ama benim gözümde yine yendiler yani. ama real madrid maçını bir futbol maçı olarak izledim. ha attı ha atıcak kontra atak olsa da sevilla atsa da öle olsa böyle olsa. ama barcelona maçında kobe`yi destekler gibi buldum kendimi yani, utandım biraz kendimden. tamam iyi oynuyorlar da nasıl cruyff`ların total futbol mentalitesini başka bir futbol mentalitesi alt ettiyse bu çocuklara da öyle olacak. çok abartmamak lazım galiba. ama ben abarttım. haberiniz olsun.

ben nba izlemek değil de euroleague izlemek istiyorum, merte mert serte sert futbol premier lig olsun şampiyonlar ligi olsun ama sağolsun star tv bu zevkten de ırak eyledi bizi. yok yok. premier lig ve serie A her türlü daha iyi.

Hiç yorum yok: