24 Mart 2010 Çarşamba

sık kullanılanlar

internet explorer olsun google chrome olsun bu browser(tarayıcı)larda sık kullanılanlar diye bir seçenek var. ama gelin görün ki ben bu seçeneği hiçbir zaman sık kullandığım olaylar için kullanmadım. mesela bir ntvspor, bir facebook, bir hotmail benim sık kullanılanlarımda yer almadı. neden derseniz çünkü ben onlara giriyorum sürekli. unuttuğum şeyler değil. ama sık kullanılanları "kullanmak istenip de unutulanlar" veya kısaca "hep unuttuklarım" olarak revize edilerek bilişim sözlüğüne kazandırılmasını öneriyorum. diyebilirsiniz ki abisi sen çeviri yaptın ya orada da bookmark`ı yer imi, favourites`i de sık kullanılanlar olarak çevirmedin mi kime bu artisliğin derseniz, derim ki bu işin kitleler halinde yapılması gerekir efendim. yardımınıza ihtiyacım var. hadi bakalım. ne de yazı yazdım bu akşam. bir tanesi de bir probleme çözüm üretmiyor yani. öyle boş beleş. günlük mü bu yani? olacak iş değil. oldu.

Hiç yorum yok: