7 Nisan 2010 Çarşamba


BEN MESSİ
YAŞ 22 22
BOY 172 cm 169 cm
NÜFUSA KAYITLI OLDUĞU İL KOCAALİ -
DOĞUM YERİ KOCAELİ ROSARİO
LAKAP CAMMERT MARADONA'NIN HALEFİ
OYNADIĞI TAKIMLAR DSİ PERFORMANS TAKIMI ARJANTİN MİLLİ FUTBOL TAKIMI
SEKA KAĞIT SPOR BARCELONA
YILLIK KAZANÇ 365 LİRA 10.1 MİLYON EURO
ÇALIŞTIĞI KİŞİLER CENGİZ ABİ, MEHMET USTA GUARDİOLA, REYKART, MARADONA …
BAŞARILAR 4 KAPAK 5 BİRA 1 BÜYÜK CİPS 2009 ŞAMPİYONLAR LİGİ KUPASI
2 GÜN BOYUNCA RAKI MANGAL BİRA ALTIN AYAKAP
BELEDİYE KURSU 2 KUR JAPONCA GÜMÜŞ KUNDURA
YÜKSEK OKUL MEZUNİYETİ (ELOHAB) 2009 LA LİGA ŞAMPİYONLUĞU
KASIMDA ŞORTLA BİLECİK SEYAHATİ 2009 İSPANYA KUPASI ŞAMPİYONLUĞU
YÜKSEK BAR TABURESİ ATLAYIŞLARI ALTIN MADALYA 2010 DELİ MİSİN AMINA KOYAYIM AZ OTUR 1.LİĞİ
DÖKMEDEN DAYAK YİYEBİLMEK BÜYÜK İHTİMAL 2010 DÜNYA KUPASI GOL KRALI
3 GÜN EVDEN ÇIKMAMA
8 SAAT ARALIKSIZ OTURABİLME BRONZ MADALYA
TOP SEKTİRME SAYISI 8 (aslında 6. tam düşerken iki tane daha bi yerime çarptığı için saydık) ENERJİ BİTMEZSE TOP SEKER AGA KOLAY İŞ YANİ
GEZDİĞİ ÜLKELER - YILDA 10 MİLYON EURO.SEN HESAPLA
KULLANDIĞI AYAK ESNAF TEKMESİNDE SAĞ, YÜRÜRKEN SAĞ VE SOL SOL + HER İKİSİDE
SAHİP OLUNAN ARAÇLAR EL SALCANO ÇİFT TEKER 24 FİTES ZİNCİRLİ BİSİKLET NE BEN MERAK EDİYİM NE SİZ ARAŞTIRIN






SONUÇ YAĞMUR YAĞSA ŞEMSİYEMİ AÇARIM, KAR YAĞSA EVDEN ÇIKMAM

AMA SEN MESSİ; YAĞMURDA DA KARDA DA İT GİBİ KOŞARSIN.

8 yorum:

gencay dedi ki...

kardeşim artık barcalı olduğunda dolayı kendini karşılaştırması gerekn isimde messi normal olarak.
güzel analiz pek güldük ailecene

kerem dedi ki...

adeta bir levent kırca sikeçi gibi yani.
"masterpiece"
nü york times

himynameisberkant. dedi ki...

harbici iyi olmuş canberk.

"realist bir başyapıt."
nü york times v2.0

gencay dedi ki...

harbici kelimesini uzun zamandır duymamıştım. çok teşeekürler berkamp.

KANDIRALI dedi ki...

hahaha çok eğlenceli post olmuş.

himynameisberkant. dedi ki...

bence kerem tam manasıyla "its a fucking masterpiece shit!" (zenci aksanıyla) olmalıydı. nü york times v1.0 kınıyoruz. bu esere hakettiği yorumu yapmadığı için.

Adsız dedi ki...

anaokulunda benim için messiydin çamperk.

gencay dedi ki...

o diğil o resme ne oldu bi resim vardı taşkışlada yerlerde geziniyodu.