31 Mayıs 2010 Pazartesi

amına koim çok sinirliyim şuanda

bütün çevrenin ve erkek olarak senin yıllardır "abi nasılsın? abi bi ihtiyacın var mı? abi burdayız. abi şurdayız" dediğin adama bir gün gelir "ersincim nasılsın ya nerdesin hayatım sen hiç gözükmüosun?" dediği an, benim bittiğim andır abi.

genellemeyi sevmeyenlerden biri olarak "ulan aynı yaştayız ben abi diyorum, sen adama adıyla hitap ediyorsun. ya ersin abi bişi söyle bu karıda sana artık abi desin. ben bundan çok utanıyorum. her seferinde böyle olucaksa bende sana artık 'ersinciğim' diyeceğimi bilmeni istiyorum." bu sözleri söylemeyi çok içten istiyorum.

bana yaptığın onca güzelliğine biz hürmeten sana "abi" diyoruz. ama sen "dünya kadar malın olucağına fındık kadar amın olsun" sloganlarıyla benim kız arkadaşıma (kız arkadaş derken sevişebilme ihtimalimiz olduğu biri, kuzen falan değil yani, akraba eş dost samimi birisi değil, dediğim gibi sevişilir,olur yani) şekil yapıyorsun. ne sana yakışıyor bu durum ne de bu kıza. ikinizinde hayatımdan çıkmanızı yada benimde artık sana "ersin" deme hakkımı kullanacağımdır. bak yarın yanına gelirim "ersin naber?" derim "oooo ersin mi olduk şimdi?" deme bana. ayar etme adamı sıçarım ağzına artık.

birazda "ha verdi ha vericek. bugün bliemedin yarın kesin verir. garanti ya." gibi duruyorsa esnafından milletvekiline, sanatçısından yazarına bütün sistemlere, mevki gözetmeksizin ismiyle hitap edebilir. bu ne güçmüş arkadaş böyle.

der ki "bu serdar'ın şarkıları beni öldürüyo ya". serdar kim ulan? bütün ülke adama serdar ortaç diye hitap ediyor karı gelmiş "serdar öyle serdar böyle" sanarsın kendisi doğurmuş. "serdar".

"aaaa vedat bir numara" vedat mı? vedat kim abi? diyede soramıyorsun. muhabbetin gidişatından "vedat özdemiroğlu" olduğunu anlayacaksın. bir süre hiç çaktırmadan "bende vedat özdemiroğlundan günlük konuşmalarda 'vedat' diye bahsederim. keza vedat benim halamın kızı." bu nedir böyle abi?

bu gücün kaynağı, özgüvenin kaynağı neyse biri bana anlatsın zira rencide olmaktan sıkıldım artık.anlatıcaksınız olum bu gücü bana. patavatsız mısınız ya anlamadım gitti. kocaaaaa adam sakalı var bıyııı var "ersin" diosun. ben? "abi" çocuk muyum lan ben. döveirm seni bak. adabazar sytle.

Hiç yorum yok: