8 Temmuz 2010 Perşembe

tekrar alaturka hakkında

bence "kıristiyağno ronaldo" yu alaturka tuvaletinizin reklamı için oynatabilirseniz parayı bulursunuz. çekim esnasında bir çok denemeden sonra adam belki azcık küfür eder ama varsa 2 milyon dolarınız oynar yani. kullanır mı kullanmaz mı bilemem. ama oynar. kullanırsada

"2 si plates ve ağırlık idmanı olmak üzere akşamlarıda yaptığım ter idmanıyla beraber 3 adet antrenman programıma rağmen hala alaturkaya sıçarken ayaklarım titriyor, erken kalkmak zorunda kalıyorum. o esnada bokçuklarımın arka baldırlarıma damlayıp damlamadığı tedirginliği hakim oluyor beynimde. yılda 20 milyon dolar kazanıyorum ama hala alafrangaya geçemedim. çünkü yaşlı annem bizi ziyarete geldiğinde alaturkaya sıçmak istediğini ima ediyor. para kazandık diye eski adetlerimizden ödün mü verseydik? tabiki hayır. ayrıca haftaya kuzenimin sünnetini bizim evde yapmaları için dayımlara götürdğüm teklife anında evet diyen dayımında allah belasını versin diyorum. işte para kazanmayı bu yüzden sevmiyorum. dönerci bulmak lazım ama ispanyada da zor oluyo bu işler. puyol'a soriim o kesin biliyodur."

gibi şeyler der diye tahmin ediyourm.

Hiç yorum yok: