11 Eylül 2010 Cumartesi

Ben senlen gonuşmuyom!!

Tamam. oldu. mezun oldum ya o yüzden konuşmuyorum. boş durmak zor işmiş. ben 4 yaşımdan beri okula gidiyorum. anaokulu falan derseniz derim ki öğlen uyuması zordu. uyurdum o ayrı bi durum. kuklalar vardı onu da hatırlıyorum. ama o kadar. okul sonuçta. şu an acayip boş duruyorum. okul varken boş durmak çok eğlenceli bi durum. kötülüklerin anası babası çoluğu çocuğu sürekli karşılaşılır okul varken boş durunca. ama yani ebeveyn yanında boş durunca olmuyo yani. sürekli sorular var yani. diyo ki sen napıyosun. ii sen napıosun cevabı bu iş için gayet uygun bi cevap. ama sinirler geriliyo tabi bi yerden sonra sürekli alkollü eve gelen bi çocuk var acaba diyolar biz bu çocuğu okutmadık mı.(bunları içlerinden söylüyolar da anlaşılması güç değil) yani bu çocuk repüteyşını yüksek bi okulda aynı triplerde bi okulda okumadı mı. onlar da haklı tabi. ama bilmedikleri bişey var. okurken çalışma determineyşını.
yukarıda da söledim. 4 yaşından beri anaokuluna gidiyorum. sonra okurken yüzmeye gittim, org kursuna gittim, basket oynadım falan derken o işler hep gitti yani. zaten üniversiteye girmek için çalış falan. o işler halledildi. ama sen bu çocuğu böle uğraştırırsan sonra bu çocuk üniversitede takılır.
ama benden ne istemişler üniversitede, iş bulmak için sen okurken çalış. sen manyak mısın derim ben sana, bunu diyen insan. sen gerçekten çıldırmış olmalısın. okurken çalışılır mı. sanki ben ingilterde liseyi okudum doydum da herşeye üniversitede parttaym çalışıcam. (ingilterede okudum dedim çünkü skins diye bi dizi vardı ingiliz piçleri acayip takılıyodu) ya!! hintlimiyim ben çinli miyim neyim yani. ne kadar uğraştığımın farkında mısınız siz. daha bundan 10 sene sonrasını düşünemiyorum. çünkü o zaman bile acayip uğraşıyo olucam. bi de benden kariyer planı isteyen bir iş arama sitesi var senin de allahını sikiim. bu arada sen de bul yolunu. google`da kariyer yazıp görsellere bak bi de bana bak. hiç alakamız yok.
ha bi de bi anı anlatiim de rahatliim. geçen gün bi arkadaşımın arkadaşı vardı baronda otururken. özel bi üniversitede hapdüstri mühendisliği okuyomuş. okulu da şilede. (benim okulum da yer olarak gayet güzel bi yerdeydi de ben eve yakın olmasıyla daha çok övündüm. okul eve yakın olunca çok güzel oluyo) çok afedersiniz konuşmasına baksanız -kız olmasına rağmen- taşşakları yere sürtüp kıvılcım çıkartmakta. ya senin bu triplerin nerden nasıl hangi şekilde kaynaklanıyo demek istiyorum ama demek ki baron birası eski baron birası değil yoksa iki bira içtikten sonra ben bu lafı söylerdim. bi de bi de arkadaşım dedi ki "bak dedi bunlar da hapdüstri mühendisi sor bakalım nası oluyomuş." tabi ki yeni mezun oldum ama bi tek ben mezun olmadım. uğraşmanın gerekli olduğunun farkındayım. tamam orda tavsiye verebilecek konumda da değilim karanlık bi yerde bira içerken ama, dedi ki arkadaşımın arkadaşı "ya ne sorucam" sen kimsin lan. noluyo yani. hayırdır. sen dörtle beşi toplayamıyoken ben integral alıyodum. gerçekten sinirliyim sana arkadaşımın arkadaşı. bi daha görürsem seni ağzına sıçıcam haberin olsun. istediğim zamanlarda - ebeveynlerimi kandırma amaçlı- içinde süreç, pazarlama, mba, yüksek lisans, iş, kariyer.net geçen cümleler kurabiliyorum, haberiniz olsun.
sinirliydim, yazdım yine sinirlendim.
into the wild da ne bitmez kitapmış, filmi kadar varmış yani gitmiyo.

1 yorum:

ege dedi ki...

tercüman gazetesi.