13 Eylül 2010 Pazartesi

oooooh işiniz bitince...

bu kalıbı artık sinema ve dizi dünyasından çıkarmaları için gerekirse 10000 tane sigara bandrolü toplarım.

daha çok kitle iletişim araçlarının kadınların kafasına soktuğu "ooooooh işiniz bitince döner arkanızı yatarsınız" olayının dahada yaygınlaşarak erkek dünyasının bilinç altına mesaj şeklinde gönderilsin diyelim. olur mu sevgililer? olur mu canlar? olmaz. neden_? hemen açıklıyorum:

sizinle olan işini yapana kadar maymun maymun hareketler yapmak zorunda kalan bu adam düşün ki seviştikten sonra bile hala aynı yavşaklıkta! böyle uyuz uyuz sırıtmalar, her boka kafa sallamalar, evetler, olurlar, tamamlar, yaparızlar ederizler sürekli olsa iyi mi olur? tadı kalır mı ya?

-ha sen dersin ki "yooo benim sevgilim hiç öyle değil bi kere". ben zaten senin sevgilinden bahsetmiyorum. diğerlerinin sıkıntısından bahsediyorum. bu kısma gelene kadar bu yorumu yaptıysan, gözlerini kısarak az kalsın "pışık" haraketi yapacak gibi olduysan zaten bundan sonrasına hiç devam etme-

düşün bu maymunluğu yapmış adam, sende bu maymuna vermişsin diyelim. sen vermezsin o ayrı konu zatende. illa biriniz verdiniz. bu maymun bi saat sonra öküz olmasa sen maymunla öküzün farkına varabilecek misin? yok! yalan söyleme "varırım" falan diyip canımı sıkma benim. belki de sen öküzle gezmek isteyen ama maymunla sevişen birisin. bunu bilebilir miyiz yan? şakacı bi lafınız varya sizin "yolda tırtıl mutfakta fındık yatakta orospu" buna bakacak olursak "yolda öküz, tuvalette ayı, yatakta maymun" böyle bi üçleme olamaz mı erkek dünyası için? olur olur hiç belli olmaz.

yani sizin laflarınız kendininden dem vururken bi yandan yüceltip bi yandan aşşalayan ama o tadı koruyan bi hava yaratırken bize niye böyle "hayvanlı" isimlerle sesleniliyor anlamakta zorluk çekmekteyim. "tanıdığım en has öküzsün" diye mesaj alan erkek arkadaş vardır bence dünyada. kadının küfür edememesi denio buna sanırım. birine ben o kadar kızsam "ananı bacını sikiim orospunun evladı" derim diye tahmin ediyorum.

konuyu yine kaçırmış olabilirim...

sonuçta bu; "işin bitince dön sırtını yat" olayı erkeğe özel bir durum abi. hayır sen bu adamın yüzüne bakıp uyumayı neden isteyesin ki? bi kere adam yıllardır tek yatıo. o kadar kolay mı sanıosun yani? yanında yatan biri yüzüne doğru "fıss fınns hmms" diye nefes alış verişi yaparken ona baka baka uyumaya çalışmak çok mu kolay? hem sen buna nerden alıştın? bence sen buna, aynı misafirliğe gittiğinizde yer olmadığı için mecburen yanyana yattığın kız kuzenlerinden alıştın. yoksa uyumak zaten zor bişi hele birine baka baka uyumak apayrı bi olay.

bu yüzden zorlamayın bu çocukları. "başıma geldi, yaşadım" demiyorum. var öyle insanlar ben tahmin anlıyorum onları.

Hiç yorum yok: