30 Ekim 2010 Cumartesi

Ahanda burası mokar tarlası

Ben burdan bakınca sadece bulut görüyorum.
Sıkıntılı falan baya, her gün pazar günü kafası.
Cemil abi, şükrünün oglu ali, alinin dedesi Hüsnü amca
(rakıcı, ormancı) olaydı böle olmazdı. Ütü suyu, kestane, mandalin...
Çayın da tadı yok be. İçkiyi içip yerlerde buluyorum kendimi.
Ben yine düştüm ajan bu sefer hiç hatırlamıyorum.
Sabah bi kalktım limon emmişim limon, kafam şiş götüm yaş.
Alt kattaki 70lik Laura teyze benim 50m lik parkurda elime verir.
Kafada bitiyo be oglum.
Bizim bi hoca var sabah 5te kalkıp 8km coging yapıomus.
bize siz de yapın dedi. neden olmasın hocam, dün akşamı hatırlat ama önce bi!
kutup montu aldım. çok para verdim, gelince denetcem isteyene.
ben gitara başladım. o kadar baştan başladım ki haluk leventin
"memül gözlü senli benli dilber" den başladım. onu çaldıktan sonra da
hemen substraliien homsik elyın çalıorum. benim de repartuvar böle
işinize gelirse.

Not: Bloga yeni bir yüz getirilmesini yetkililerden rica ediyorum.

Hoşçakalın.

Hiç yorum yok: