23 Temmuz 2011 Cumartesi

fermuarlı bayan pantolunu dizayn style vol.1


yani bunu ben düşünmüştüm ama yapmışlar. iki tane fotoraf buliim dedim paintle çizerim üzerine. olmadı. tutmadı. neden? yapmışlar çünkü. bu şey demek değil. "ne kadar değersiz bir fikrim varmış" bu değil işte. bunun olduğunu ben bilmiodum çünkü kimsede görmedim. halbuki ne menem bi icattır bu bayanlar için.

1- bira içmeyi seven kadınların hayatını kolaylaştırmaktı amacım. düşünsene bayan olduğunu. uff ne sıkıntılı bişi ya her seferinde işemek için binlerce hareket.
2- istediği zaman sevişmek isteyen kadınların yaşamını kolaylaştırmaktı amacım. aç fermuar-kapa fermuar.
3- bunu giymeme nedeni olamaz bir kadının. şık bir dizaynla hayat daha kolay olabilir. mesela fermuarın çatala denk gelen bölümüne bir dolcegabbana simgesi yada tomi filan anladın mı? bi harf yani fermuarın ucuna. sonra sat gitsin anasını sattiim.

açıkçası üzüldüm bunu keşfettiklerine çünkü ben bir girişimciyim. tebrikler bunu yapan arkadaş. tebrikler. benimde aklıma gelmişti. allah belanı versin sen ve senin gibilerin. çünkü hep benimdüşündüklerimi erken düşünmüş oluosunuz. bu 17.yy da da böyleydi (bkz. newton) yada kaçsa işte tam bilemiyorum. yani azına sıçayım senin dizaynır oldu mu sabah sabah. hoşuna gitti mi yani. bravo. kadın dünyası beni bekle. daha yeni icatlarla mucit canbo geliyor.

Hiç yorum yok: