20 Ağustos 2011 Cumartesi

Gencay Keskin Kıbrıs

Askerliğim boyunca 6 tane Real Madrid-Barcelona maçı oldu, hiç birini izleyemedim. İlk başta zaten, 10 günde 4 maç yaptılar, saat 9da dayattığımdan yalan oldu. Sonra da izin yok, nöbet falan filan. Yani 50 sene daha beklesen olmaz o iş bi daha.
Geçen gün, komutanlar futbol muhabbeti yapıyorlar. Biz de, işte oturuyoruz, arada halata çıkıyoruz, şınav, mekik. Öyle spor falan yaptığım yok aslında oturuyorum bütün gün. Zayıflama falan da yok. Kola denen bir meret var burada. Kötülüklerin anası içki, kumar falan değil. Kola. İlk geldim işte herkes kola alıyor, içiyor. Dedim yok ben içmem pek falan. İçersin, dediler alışırsın dediler. Öyle oldu tabi. Yapacak bir şey, içecek bir şey yok Askeriye kadar kola satılan bir yerde yok galiba.Komik komik işler. Neyse kendimi nası zor tuttum muhabbete girmemek için. Yok işte Emenike Brezilyalıymış, değil arkadaş düzeltmem lazımdı aslında orada, karışmadım tabi.
Digiturk var bide burada, Premier lig başladı, Bundesliga başladı, aç izleyelim arkadaş. Yok işte türlü türlü müzik kanalları, türkü programları bunalttı. 4 aydır çok az televizyon izliyorum yani. Kitap okumaya başladım o iyi yani ama okumam dönünce bu kadar sanki.
Neyse işte, bloga da çoktadır yazmadım. Çok da özledim herkezi.
Adam olum, seviyorum.

Hiç yorum yok: