19 Kasım 2012 Pazartesi

Kuşlar ve Düşünceleri Üzerine

yerlere atılan sakızları ekmek sananları mı isterseniz, denizde ki çöpleri balık falan zannedenleri mi_? hangisini istersiniz?

http://www.chrisjordan.com/gallery/midway/#CF000238%2017x22

bu linkte ekmek sananları değil de denize attığınız şöpleri plastik sananlar var. bizde hayvancıyız yani yeri geldiğinde. insan olun lan insan! denize çöp mü atılır! öyle adam gördüm ben, adam egede sahil kasabasında yaşıyor, içtiği şişeleri fiiyyyuuuuuu die denize! bende bilmiodum yeni tanımışım çocuğu dedim napıosun sen ya? "biz burda böyle yapıpdurung" sanki gelenek aq. durun ne?. bi kelimeyi en ekonomik şekilde kullanmak varken nie hepsini uzatıosun. aslında kelime uzuo ama mesela karşı karşıya getirin bizi aynı anda aynı cümleyi söyleyelim, o daha hızlı bitirio. ben bi araştıriim bunu.

Hiç yorum yok: