26 Eylül 2013 Perşembe

Olduk Olmadık Seslerin Dünyası



Geçen telefonun tuş kilidimi açtım buzdolabı çalışmaya başladı. Bunun gibi birbirine bağlantılı gibi kandıran seslerden bahsediyorum.

Bilgisayarın enerji tuşuna basar basmaz dışarıdan "ööööaaa" die bağıran bi çocuğun sesi gelir. "Naaptım lan ben?"  die kafanı ellerinin arasına alacakken çok şükür teknoloji bilinci oluşmuştur çoktan kafada, bişi yapmaz monitörü beklersin.

Oldu ki monitörü açtık die bi çocuğun canı yandı ve acı acı geldi kulağımıza o sesler? Aslında bazen -çok dolaylı bi şekilde- hakettiğimizin fazlasında bişileri tükettiçe bi yerlerdeki çocuk yada adamların canları yanıyormuş ama sesleri bize ulaşmıyormuş gibi hissediyorum. Görüntüler ulaşıyor açlıktan ölmek üzere olan çocukların, gençlerin, hasta annelerin yada babaların ama sesleri hayır. Görüntülere pek bi alıştık. Koymuo artık bebelerin göz suyunu emen karasinekler aq. Rahatsız etmio bizi. Normal dioruz su toplamış şişmiş noel baba gibi çocukların göbeklerine. Çok normal aq öğlen yemeğimde proteinimi, karbonhidratımı, kalsiyumumu ölçüsüz ölçüsüz fazlasıyla alıo olmam aç kalmış insanların olduğunu bile bile.

Bişi demiorum sabah sabah aq.

Matematik henüz bulunmamış gibi davranıosunuz ya ülkelerce ben ona şaşırıyorum.



Hiç yorum yok: