10 Mayıs 2009 Pazar

ramazan davulcusu

ilk insan uzaya çıktı, yeni uçaklar tasarlandı, çalar saat icat oldu, televizyon yapıldı, o oldu bu oldu ama hala ramazan davulcusu her ramazanda kapımıza dayanarak o bakışı bize atmaktan rahatsız olmadı. bana öyle donuk donuk bakamazsın arkadaşım. hem her gece beni korkutacaksın hemde benden para alacaksın. 1) hapisanede kaykaydan 2) ramazan davulcusundan acip korkarım. üstüne bu adamlara para vermem. verdirtmem. vedirttirt meme. yine meme geldi aklıma neyse. üstelik o bakışlarından sonra para vermeyince garanti küfürde ediyordur. "o kadar davul çaldım anuna koim senin" gibi şeyler diyodur yani. ben derdim. ama bu işide artık bi güzelleştirmeye denesinler. ne bileyim dansöz dolaşsın yanlarında. hoş bize bi yararı olmaz ama. renk katabilir. herneyse olayın tümsel olarak ne kadar gergin ve korkutucu olduğunu anlayabilmeniz için sizlerle 2007 yılında "bi gün lazım olur" diyerekten kaydını yaptığım "davulcu konifestosu" isimli bideomu paylaşmak isterim. arada yaptığım ses efektleriyle dahada korkunç oldu. bence izlemeyin.

Hiç yorum yok: