9 Mayıs 2009 Cumartesi

bundan sonra böyle olsun

sayın mütahitler;
koca koca apartmanlar yapıyorsunuz, çocuk bahçeleri, alışveriş merkezleri, yemek yeme yerleri vb.. tamam teprik ediyorum yapıyorsunuz da hepsini düşünüyorsunuz da hatta bazılarınız abartıp istanbul boğazına benzer siteler yapıyorsunuz da yaptığınız sitelere iki tane bar koymayı çok mu görüyorsunuz.
hemen bir örnek vermek istiyorum. yahya kaptan kocaman yer. büssürü ev büssürü okul büssürü insan. grosta 4 tane tekel bayii var, migros var, tansaş var, girişteki bakkal var bi de dia var. bunların hepsinde alkol var mı? var. ama bar var mı? yok. neden yok ben yakınıma bar istiyorum çok mu ya. hem ben içki içmek için taaa çarşıya gitmek zorunda mıyım ey mütahitler bi diyin bana. istanbulda da aynı, beşiktaşta rakı içilip balık yenicek yerler var taksimde safi alkol ohh. bizim evin orda? yok. neden yok çok mu yakınız biz onlara? hayır değiliz. ben yolla falan uğraşmak istemiyorum ki hadi gitmesine gidiyorum da asıl ben dönmesine dönemiyorum. işte öğrendiniz. çok zor geliyo bana dönmesi gitmesi falan ben o yüzden benim etrafımda hep içki içilicek yer olsun istiyorum. "bundan sonra böyle olsun" diyorum.
başlığımla bitirerek "fanatik"te yazı yazmaya göz kırpmak böyle olur iddaa tahminiyle falan olmaz o işler.

Hiç yorum yok: