3 Temmuz 2009 Cuma

Kolonya

İçinde bulunduğumuz yaz mevsiminin sıcak günlerinde bazı kimseler için kolonya çok kullanışlı bir meyvedir, sebzedir, içecektir. Kolonya ne ya? tamam serinletiyo da ne biliim serinlemek için su var onun için ayrı bi icada gerek yok ki. Çevremden duyduğum kadarıyla da kokusuna da öyle ayılıp bayılan yok yani. E o zaman su kullanalım. Kolonyanın şişesi aynı kalsın, musluktan su koyalım sonra da dolaba koyalım, oh mis. Renksiz, kokusuz, tadı hoş ve berrak. Kolonyayı içsen noolucak? Hadi görüşürüz. Oldu mu? Olmadı. Ha keza gül suyu. Ne ki bunlar? Hay allaam ya.
Protesto edin bence ben ediyorum mesela. masada bi kolonya var kapak kapak döküyorum. Niye kapak kapak? Kokusunu sevmiyorum çünkü. Ayrıca elime de döktüm masanın üzerinde durduğu için hiç de serinletmedi. Benden daha sıcak la.
Yok diyosanız siz ben ısrarcıyım kolonya iyi allaa müstehakınızı versin sizin. Yarın bi gün elinize yüzünüze votka, bira vb. sıvılardan dökerseniz serinleyecem diye hiç şaşırmam sizden beklerim.

Hiç yorum yok: