28 Ağustos 2009 Cuma

Çocukluklarını yaşayamayan futbolcular

video

Fener ve Cimbom rakiplerini elediler dün. Hayırlı olsun. Görüntüler kötü ama gerekli yerler belli oluyo, idare eder.

İlk görüntünün kahramını Kazım kardeşimiz. Penaltıyı yaptırıyor, bu arada Dos Santos penaltıyı atmaya gidiyor. Ancakkkkk Kazım delleniyor, o atmalı penaltıyı. Yok mok diyor ama yediremiyor Dos Santos atıyor. Ne biçim adamsın sen Kazım o haraket orda yapılır mı? Kameralar felan. Sokakta olsa demekki bu yaşında bile kavga edecen sen Kazım. Sen atacan ben atacam diye. Ayıptır.

İkincisi daha komik bence o da cimbom maçından. Gol atıyo Levadia takımı. Ama o golü atan arkadaşın gol sevinci için attığı taklaya dikkat. Büyük olasılıkla daha önce hiç denememiş orda artislik yapacak bütün Estonya'ya. Lan düdük sanki Nijeryalı öle takla atacak. Bari idmanda bi çalış bak bakiyim oluyo mu olmuyo mu. Ligde dene bari önce sonra Avrupa da yap. Çok komik takla. Ben atsam öle atardım. Halı sahada atmıyolar lan öle taklayı sen Rijkaard'ın karşısında atıyon. Adı da Puri. Eh sana Puri, püh sana Puri, tpüfh sana Püri.

Hiç yorum yok: