17 Ağustos 2009 Pazartesi

İSYAN

böyle yaz olmaz ben diyim. yazın başından beri staja gidiyorum zaten hiç işin içine katmıyorum onu o benim mallığım ama doktor moktor hastane falan bu ne ya? bu ne yani? noluyo ya? yaz lan. yazın hasta olunmaz.

ama dedim canberk e rakenkok a bedava giriyoruz herşey bedava bak dedim başımıza bişey gelicek. ama ben daha kısa süreli bişeyler bekliodum. ne biliim rakenkok ta kavga edebilirdik, çadırımız olmadığı için tepemize yağmur yağabilirdi veya alkol komasına girebilirdik. ben böyle düşünüyodum yani. bunu da 40 kez sçyledim canberk e alkolün etkisiyle unuttum bunları söylemeyi bişe de olmadı rakenkokta zaten.

amma velakin noolduysa rakenkoktan sonra oldu belim bi doğrulmadı ya. bittim bittim. atsan çöpe atarsın yani. iş güç. şimdi nooldu diiceksin zaten bi aydır uğraşıosun kurtuldun bu işlerden sayılır. yoook. kurtulmam. pazar sabahı sırtımdaki dikişin patladığını gördüm. sırtımın içini gördüm. 5 kuruş büyüklüğünde. çok fena lan. sevgili ebeveynlerim bunun aslında bişe olmadığını normal olduğunu söylüyolar ya bi de bana. doldururmuş bünye onun içini. nası doldursun la. hadi 5 kuruş büyüklüğünde yüzeysel olsa iyi. derin ya bi de. yarım santim falan var yani. bu sabah yine gördüm ayılıp bayıldım sabah sabah. onun şaşkınlığı, korkusu içinde salonda bir de ne göriim kedi var lan. kedi napıosun olum evde. çık git lan evden. hava sıcak diye pencere açık yattık hemen faydalan. o zaman mutfak penceresinden de hırsız girsin çıksn. bu ne vurdumduymazlık ya. bırakın olm peşimizi. zaten 6 ay önce falan peter vardı bi de evde o başka.

bu kadar. hoff ya.

Hiç yorum yok: