17 Ekim 2009 Cumartesi

çok saçma çok komik çok işlevsiz

Biras önce çekmeceye baktım ama arka taraflarına. bir de ne göreyi dersiniz? saçma sapan kartpostallar. ilkokulda yazdırıyorlardı mektup, kartpostal falan. çok saçma zorla yapılmış işler. senede bir kez ben alpere yolluyodum alper bana. bi tane mektup bulsam çok iyi olucaktı ama bulamadım. kartpostal buldum içerik çok saçma. 7-8 yaşındaki çocuk dayısının, halasının, yengesinin falan ne yaptığını hiç de merak etmez, annem yazdırmıştır heralde bana, alpere de annesinin falan yazdırdığını düşünüyorum hiç olmadı örtmeni yazdırmıştır. Şimdi kartpostal kullanıyor muyum, mektup yazıo muyum? YOK. bi de ben bunu göndermiştim falan küçük kafacık ciddiye almış örtmenin dediklerini, mektup yazmak iyiymiş. çok saçma. çok komik. çok işlevsiz.

Not: Mektup yazmak benim edebi yönümü geliştirmeye çalışmışsa becerememiş söyliyim, hala fanatikten ilham almam daha fazla.-başlık ve son cümle aynı olması durumu-

Hiç yorum yok: