17 Ekim 2009 Cumartesi

kendi adın (s.a.s)


herşeye hemen inanıyorum bir de insanlarla hemen paylaşıyorum sonra ilerleyen tarihlerde genelde mantarlıyorum. ama bu sefer bir goril yüzünden düşündüğüm şeye çok inanıyorum.

geçen gün belgesel izledik bi tane darwin teorisini anlatıyodu david attenbrough abi fosiller, iskeletler, animasyonlar türlü şekiller falan. tree of life galiba belgeselin adı. izleyin sevin. şimdi ben bu belgeseli izledikten sonra başlığa geliyorum. zaten götüm sıkışmadıkça allah falan işini karıştırmamaya çalışıodum hiçbişeyde( geçen sene bi kez kalbim ağrıyodu sol kolum da hafif uyuşuk gibiydi o zaman ağzımı tıkasalar götümden allah derdim acayip korkmuştum ) bu alla işleri az göt atmasıyla ilgili geldi bi de o günden sonra bana iyice. götüm atmasa adamın adını anacağm yok. düşündüm az. baktım belgesel. (tuna izletti ) böylece belgeselle ikna oldum ben.

Sonlarına doğru bi goril var kocaman, benden insan. o kadar da olmaz dedim. ama varmış. ama sadece goril mi kuşlar muşlar açıklamalar nedenler.

Hiç yorum yok: