14 Aralık 2009 Pazartesi

berlu's jonny

taraftar dayağı yiyen başbakan olmuş bu adama ne güldüm ne güldüm anlatamam. holigandan dayak yiyosun ya. düşün şimdi kocaeli başkanı bülent arıç olsa tuna abide onun burnunu kırsa ismet paşanın çıkışında. altıma sıçarım ya. seninde altına sıçarım. hepmiz için sıçarım.

bide adam yumruğu yemiş arabaya tıkamışlar. şuanda gülerek şunu düşünüyorum.

b-anuna sokim ya hanginiz tuttunuz olum beni! bırak tamam bırak çıkmıcam.
koruma-başkanım oturun lütfen
b-sus lan sende başkanım başkanım. aç şu kapıyı ödünüzü sikerim valla.
koruma-başkanım! başkanım! lan lucio açmasana olum kapıyı
lucio-ne açmıcam adam ittirio.

en komiği akşam korumalar arasında yaşandı kesin. lisede kavgadan sonra sınıfta bir durgunluk olur. sonra herkes "ben şöleydim tam tuttum" gibi. neyse izliyoruz...

a-ya tony çekti kolumdan tam
t-yok ben o zaman kantindeydim. görmedim.
a-kimdi o ya?
p- bendim ya o adam işte tutunca seni zıpladım hemen.
d- ya zaten bu çocuğa vurana kadar ben girmicektimde sonra baktım bu burnunu tutuo cinlerim tepeme çıktı uçtum hemen.
a- ya neyse adam vurdu yani siktir et olan olmuş.
t- ama onların götünü ben yarın görücem. sabah istiklal marşından sonra anuna koycas onların.

Hiç yorum yok: