15 Aralık 2009 Salı

Margarin Reklamları

Bayadır aklımda yazacağım bunu ama FM ye tutuldum çok acaip yazamıyorum. Körfezim kan ağladıkça ben sanal dünyanın gerçekliğine sığınıyorum.
Neyse bu sıralar bazı reklamlar özellikle de margarin reklamlarına sıyırıyorum. Margarini mutlu insanların kullandığı bir madde olarak göstermiyorlar mı ayar oluyorum. Önceden olurdu bizim evlerde margarin ama bayadır yok yemedim de. Yani margarin bildiğim kadarıyla saçma aptal bir besin maddesi. Yararı falan yok. Ama bunlar efendim öyle bir gösteriyorlar ki yok kırmızı giy kalbini koru becel ye mtlu yaşa. Yani margarin kalbe iyi mi gelir olacak iş değil. Mutlu insan profili var dedim ya işte ufak güzel kızlar sabah kahvaltısı şeker pijamaları ile margarin sürüyolar ekmeğe yiyorlar. Bari bir reçel sür. Üstüne öle margarini ekmeğe sürdürüp yedirirsen o kıza az büyüyünce çok çirkin olur benden söylemesi. Tabi ki onlardan daha güzel işe gitmeye hazırlanan anneleri de kızlarını margarin yerken görünce pek seviniyor. Döverim öle anneyi. Rama sana falan filan hepsi aynısının laciverti. Bir tanesi hele 4lü paket yapmış 4tane margarin okadar fiyatı 3.45 TL gibi bişey ama adı ne: Mutlu Aile. Saçmalık, margarine mutlu aile diye isim mi olurmuş. Bu isyanda burda bitsin ama anlamıyorum bu kadar reklam bide lan ucuz bişey lan margarin nası çıkarıyonuz bu reklamları parasını anlamıyorum. Hele sakız reklamları yani sakız kaç paraki reklam yapısun ona bide ronaldinyo falan oynatısosun tonla para anlamadım gitti.

Hiç yorum yok: