15 Aralık 2009 Salı

bırak çocukları nalet oyun

kör olası fm
dumanın tütmez
dumanın tütse
götün yetmez

bırak bizim çocukları
gelsinler az kendilerine
bu sene okul bitecek
hala oyun oynuyorlar yahu

nerden demiş o adam "ben oyun oynayarak ontoronorluk yapıyorum" die
alan biteremiyor
gelsin paralar
hadi bakalım

ya böyle bir oyun var mı arkadaşlar lütfen. lan oyun dediğin oyna 3 gün bitir. yok. öyle bi dünya yapmışlar ki sonu yok yani. oyna giderse 3012 ye kadar. bak mesela. yıl 3012. hangi takımı aldın? kocaeli. bu mu yani. bu mudur oyun?

eskiden abi oyun bitince bi akış, bi yazan, yöneten budur. gerine gerine anlat sonra arradaşlara. bitti de, öyleydide, böyleydide, "sonunda çok acaip şeyler oluyo olum" demeceler falan. oyunun sonu yok kanka yok. sokarım sonu olmayan oyuna. adam öldü mü? yok. noldu sakat kaldı 3 ay sahalarda değil. banane ki bundan. karısına sor bakalım ne yiyecekler 3 ay.

bide bu oyunu çalıştırmayan bilgisayar var. yazı çalıştıramıyor ya bilgisayar. neymiş çok geniş bir yelpazesi varmış oyunun. ya bırak yelpazeyi falan bunları aşın ya. bülent de de var yelpaze bişi mi bu şimdi! ne demek istedim acaba.

2 yorum:

gencay dedi ki...

beni bu oyundan kurtarana minnettar kalırım. ama zor baya zor.şimdiye kadar toplam ne kadar oynadım onu da çok merak ediyorum.psikologa gidebilirim.

keremsakaoglu dedi ki...

ben çocuğum oldu diye seviniyorum o oyun çıktığında diyorum enteresan bi duygu. bence fm`yi tetikleyen bi hormon var. topu seven bi insan bi de yannışlıkla fm oynamışsa onun ne zaman duş alması, ne zaman iç çamaşırını değiştirmesi gerektiğini FM söyler. bu iş böyledir. psikolog ister, psikoloğun hasını ve kasını ister. Yapar bunları ama çaktırmadan yapar. Ama bizim gibi olması için çekirdekten yetişmesi lazım sen mesela şimdi başlasan o tadı alamazsın. ama ben oynamayı bıraksam sen, ben oynarken nasıl sıkılıyosan ben onun 41 misli sıkılırım. alkolik olurum. gençler yok olur. çok doldum bu konuda.