28 Mart 2010 Pazar

rampampai rampampaya esale rumba de barcelona

artık resmi olarak barcelona taraftarı olduğumu belirtmek istiyorum. yarın param olduğu taktirde gazeteye "sayın canberk acicbe artık barcelona taraftarıdır" ilanıyla gerekirse tüm türkiye den dönek göt ibne hakaretlerine de katlanabilirim.

yok efendim canermiş doldurma taktiğiymiş, top oynamayı bilmiyormuş, maçın amını götünü bir etmiş, joe ne işe yararmış falan filan hiç uğraşmayacam. maça git 10 lira ver çayı, çorbası, sigarası, tatlısı, böreği, çöreği, derdi, tasası bitmiyor arkadaş türkiyede. olmuyo bu iş yani.

ben ne yapıyorum? barcelonayı totoyorum. neden? maçları bedavaya izliyorum 1, şampiyonlar liginde de mücadele ediyoruz 2, kazanıyoruzda yani 3, kızı kaçır 4 nerden baksan 5 adam kaçırma, transferlerimizi zaten sorma "yok bomba transfer kim? jo" olmaz aga. bizim takım kimi alıo biloinus mi? ibrahamoviç. bomba budur.

ben artık kanmıyorum sizin oynularınıza. girerim abi livescore sitesine bakarım kaç kaç bitmiş diye gaasaray maçı? 1-0 yenmiş diyelim. koyayım amına derim geçerim.

şükrüsaraçoğlunda biz hiç kazanamıyoruz! sanki ali samiyende çok güzel kazanıonuz ibneler. lan adam hayatının golünü attı 40 metre nedir ya? 40 çüş. anasının dini.

ama bizim takıma bak. barnebau da taş gibi oynuyor. ha kaybetmiyor mu? kaybetsin ya. onların canı saolsun. bizim takım oley diyorum. barcelonaya laf atarsanız kavga ederim bak. fanatik oldum şuanda.

Hiç yorum yok: