28 Mart 2010 Pazar


Bu takım tutma işi mantıklı. Mantıgınla takım tutuyosun orası kesin. ailemdeki insanların çogunun besiktaslı olması, her nekadar trabzonun çayırlarında yetişsem de beni o takıma ait oldurmus. tamamen şans işi, babam iyi besiktaslı mesela, senelerdir kaveye gider durur benm babam.rakısını ona göre uydurur balıgını ona göre pişirir. annem ona maç izletmez evde veya lig tvye o kadar para vermek istemez veya daha da önemlisi babam maçı kavede izlemeyi seviyodur ki en sonuncusu aklıma daha çok yatan.orda bi hava var annemle hop oturur hop kalkamaz neticede. Tabi etkisi vardır mtlaka fakat kafama yatmasa besiktaslı olmazdım ben. Derdim ki değiştiriyorum ben sıportink gijonluyum bundan sonra. Aslında Istanbulda dogmadım buyumedim ekmeğini yemedim çocukken. Hak veririm biri sorarsa senn neyine die, sonucta avrupada çogu yerde insanlar kendi şehrini temsil etmenin peşinde ki rekabet olsun, hep bi takım ekmek yemesin bu işten vs… olsun!! her sölediğiniz dogru mu aq sizin.ey avrupalı götünüz hep kalkık, gün gelir buleden ama! anlarsın ya.
Bu akşam maç oldu fener-cimbom. (cimbom nerden gelio bilmiorum hala!) besiktastan daha ezeli rakipler , besiktas küçük gönlü zengin bi kulup sonucta.basarısı yok çok. O yuzden normal. Ben de kör topal, alasefe izledim maçı internetten. Besiktas, Galatasaray oluyo da fener niye olmuo. O takım olmuyo. Bişey var bi piçlik seziorum o formadan. Çok samimiyim. Taraftar köşesi yazmıorum burda, yanlış anlasılmasın hiç fanatik değilimdir. kasıntı tutuyo beni ama luganosunu, volkanı nı, emresini görünce. Lebron ceyms gibi, müge anlı, esra erol gibi. sanki sözleşip fenere geçmişler. Kesin öle yapmıslar, sözleşip gelmişler.fenrli arkadaslar gücenmesin, ama hiç düşünmemişsiniz gibi gelio bana. Düz mantık tutuyosunuz gibi. niye sinir oldum muhtar babacuğum? yine sinir oldum.
(volkanın koca götüyle yaptıgını gördün di mi hakkım hakkım)

Hiç yorum yok: