28 Mart 2010 Pazar




takım tutmaktan gideyim ben de iyisi mi. ama biraz bu iş nereden geliyor diye sorgulamaktan kaçmicam. bakın efendim, ikamet ettiğimiz önemli jeopolitik konumlu ülkemizde şöyle birşey gerçkeleşmekte, bakın her zaman gidişat bu yönde olacaktır.

hedef: kendini tatmin etmek
bu eylem de nasıl gerçekleşiyor? şöyle gerçekleşiyor. eğer ebeveyn veya akrabalarınız içerisinde bir takıma gönülden bağlı olan kimse yoksa anaokuluna kadar hiçbir şeyden haberiniz yoktur. sonra anaokulunda bazı ebeveynden taraftar arkadaşlarınız olur, biraz cimbom, fener, kartal diye dolaşırlar. 2. 3. sınıflarda artık pazartesi günü maç hakkında dalga geçmeye kadar giden bir iştir. ondan sonra başta bahsettiğim ailesinden futbol terbiyesi görmemiş arkadaş, çevrelerindeki abilerinden etkilenme ve daha çok dalga geçebilecekleri takıma ilgi duymalarından kaynaklı olarak o dönemin en iyi takımını tutmaya başlarlar.
ailelerinden futbol terbiyesi almış arkadaşlarım da her zaman o takımı sonuna kadar savunurlar, anaokulundan günümüze kadar. ayrıca bu arkadaşlarla anlaşması ne kadar zordur tarif edilemez. çünkü onlar her zaman hakılıdır. size futbolu o takım üzerinden anlatarak, iyiyi de kötüyü de oradan ifade ederler. siz daha iyi bir yanını gösterseniz de "o değil öyle olduğunda kötü oluyor. gol atamıyoruz öyle." derler. halbuki yapılan güzellik arada bir de olsa bu işin yapılabileceğini gösterir ama gol kaçar. anlatamadım galiba da olsun.

neyse ben 1. grubun mensubuyum. ben o zaman galatasarayı seçtim. o zaman çok mutluyduk, hatta uefa kupası bile alma başarısı gösterdik. bugün de kaybettik şimdi. öyle oldu,böyle oldu da yani aslında baktığımda beni bağlayan hiçbir tarafı yok. yani sabah okula gittiğimde birisi bana "nasıl koyduk size?" diye gelse, "aferin yavrum" dediğimde bu gevşek ,hareketi elimi burnuma göz çıkartma hareketini engellercesine dik koyarak, savuştururum. şimdi bu takım tutma olayları bu dolaylarda iken benim bu takımla ne ilgim olabilir ki. hala 2. sınıf mantalitesiyle bana yaklaşacak insanları buradan kınarken, ben de barcelona`yı mı tutsam diye düşündüm de, yemez ya en fazla 10 seneye onlara da çemle gelir. ben takım tutmicam bundan sonra, birisi bana hangi takımlısın derse de koceylisiporluyum derim. en azından maçına gittim adamların. az da bağardım yani. bir takımı başarısız olduğu zamanda tutmaya başlamak çok saçma da. saçmalıklar varsa benim yerim orası olmalıdır. hadi görüşürüz.

Hiç yorum yok: