11 Nisan 2010 Pazar

şu yaşıma geldim neler olamadım

geçen gün adı hekrale ile başlayan bir arkadaşımla sohbet sırasında (çok derin sohbet ederiz) açılan bu konuyu nicedir atlıyordum. şimdi 22 yaşına gelmiş bir baltanın neler olamadığına şahitlik edeceksiniz.

apaçi, kılabır, müzisyen, teknisyen, delikanlı, ibne, uzun boylulardan, kısa adamlardan, dinleyici, okur, yazar, düşünür, düşünemez, becerikli, hamarat, çalışkan, tembel, damarcı, popçu, rakçı, solcu, ülkücü, çok iyi içici, romantik, duygusal, ciddi, durgun, bakkal, kasap, kalfa, çırak, kindar, dinleyici, para kazanmayı seven, eğlenceyi arayan, ortam peşinde, kız kovalayan, laf atan, kas sahibi, mal sahibi, iyi iletişme giren, kariyer adamı, askerliğini yapmış, en az 2 yıl iş tecrübesi olan, işli, işçi, damak tadı zirvede, dediğim dedik, müslüman, hristiyan, musevi, yahudi, gitar çalabilen, sahilde "ben, ben, ben" diyen, dizi takipçisi, film izleyicisii, sporcu, sporsuz, sevişken, bakışlarıyla kalp çalan, dans edebilen, dans ettirebilen, dans edene para takabilen, düğünlerde boy gösteren, düğünlerde göt gösteren, ahlaksız, ahlaklı, yüzmeyi beceren, düşmeyi beceren, çevik, çelik(şarkıcı), fıkra anlatabilenlerden, fıkra bilenlerden, şiir sevenlerden, felsefe konuşanlardan, yorum yapanlardan, yorum yapmayanlardan...

şimdilik ne olamadığım konusunda diyecekelerim budur. sanmayın ki bu kadarla yetinicem. daha olamayacağım çok şey olacak. hepinize gösterecem olum. hiç bir şey olamayana dek savaşacam. bi bakmışınız beni artık göremiyorsunuz. işte o zaman ruhum huzura ermiş fiziksel bir varlık olarak hala etrafta dolanıyor olacam. sanmayın ki kalbim duracak. sadece siz beni göremeyeceksiniz. yanınızdan geçicem ama hiç bir şey olmadığım için farkına bile varamayacaksınız. siktirin gidin lan!

Hiç yorum yok: