6 Temmuz 2010 Salı

çok ilginç kıyafetler



kıyafet konusunu ben hiç anlayamamaktayım ne yazık ki kıyafet benim için normal bir durumdur yani. bazen insanlara saygısızlık ederek pijamalarımla( yatılan kıyafet ) okula gitmişliğm de vardır. belki de saygısızlık da diildir yani. niye saygısızlık olsun ki ben enerjimi korumak amacıyla o kıyafetlerle hayatımı devam ettirmeyi düşünmüş olabilirim o beni bağlayan bi durumdur yani. ama bu kıyafet konusunu görselleştirmek istedim ve paint konusundaki uzmanlığımı konuşturdum, buyrun:
ben:
diğerleri:

bu iş böle mi olmalı acaba ben mi size saygısızım yoksa siz mi evinize saygısızsınız bence düşünün yani. düşünmekte fayda olduğu bilimsel bir gerçektir. o işleri halledip bu günleri bi düşünmek lazım.

2 yorum:

kerem dedi ki...

diğer kısmında gösterdiğim özel gün fotorafı biraz çirkin olmuş ama aslında o anlatmak istediğin hristiğan inancında tasvir edilen isa motifi. aslında böle kelimelerle diil de hani kiliselerde falan isayı şöle yaparlar ya onun gibi yapmaya çalıştım triplerinde bir yollarda gitmekte ve gelmekte.

Adsız dedi ki...

*biseyleri asmissin artik ondan oluyo bunlar hep.
*veya cok usengec de olabilirsin.
*3. ve kuvvetli ihtimal ilk 2 ihtimalin bir kompozisyonu.