6 Temmuz 2010 Salı

Bugün


Bugün "Geleceğe Dönüş" filmindeki gelecekmiş. Sosyal paylaşım ağlarımızdan facebook.com`da Sn.Tuna Urgancıoğlu`nun iletisinde gördüğüm haber doğrultusunda geleceğe dönüş filmi ile ilgili acayip fikirlerim canlandı.

Tuna`nın iletisinin altına da yazdığım üzere Geleceğe Dönüş adlı filmin senaristi sn. Robert Zemeckis ve Bob Gale efendilerin, (bu adamları tanıdığım düşünülmesin google`dan baktım böylece kafamda böyle bilgilere yer ayırmıyorum) çocuğun annesini ayartıp kendisini fotoğraf karelerinden sildiğini gördüğü sahne, bu adamların bilinçaltında yer alan bir oluşum olup, "henüz üç yaşında bir kardeşim var/seni ondan bile kıskanıyorum" şarkısının dizelerinde saklı hasta ruh belirtisiyle aynıdır diye düşünmekteyim ben.

Bu işler böyle işte Zemeckis ile Gale ben adamı çektiği filminin tek sahnesinden yakalar itin götüne de sokarım çok afedersin. akıllı olun. o hollywood`daki rahat koltuklarınızdan sizi huzursuz eden bedbaht bir esinti kulağınıza "şimdi yagalandınız!!" diye bir cümle çalarsa bilin ki o benim sesim. Sonuç paragrafı beklediniz ama siz de yanıldınız. Bu son paragrafı okuyarak hayatınızdan 5 sn çaldım. haberiniz olsun okuyanlar. Ve sonuç olarak 5 sn içinde neler yapabilirdiniz diye düşünerek sizle paylaşmak istedim:

*ayağa kalkıp 6 adım atmak.
*5 sn boyunca saate bakmak
*5 sn boyunca oturmak
*5 sn boyunca koşmak
*5 sn boyunca boşmak
*Hoppob bililili çakçak

5 sn oldu 10 sn çaldıkça çalıyorum ama bitti.


Hiç yorum yok: