6 Temmuz 2010 Salı

Düğün

İyi akşamlar,

Aklıma kız isteme-nikah-düğün üçlüsü geldi. kına gecesini de sayarsak dörtleme veya sanatsal söylemde Çakinin Gelini 4, erkek için de kişisel özel bir akşam düzenlenecekse Kötü Ruh 5. Hiç de alısık olmadıgım bu eğlence kervanına katılmak için sabırsızlanıyorum, ögrenmek istiyorum. yakın zamanda güzide bir arkadasımın neşeli haberni bekliyorum.
Şahit olurum demiyorum nikahta. büyüklerimiz o işi hallederler. "ege! nikah şekerleri gelmedi hala, bi bakın keremle nerde kaldı" denilirse ki olabilitesi yuksek seve seve giderim ama yürüyerek (kerem evlenmiosa- sohbet ede ede). kız istemede çiçek ve çikolotayı ben taşırım. hatta burdan çikonun asosunu getiririm. kızımızın ananesinin elini de öperim. sofraya buyur ederlerse orta sıralarda yerimi alırım. damat tıraşında ben eşlik ederim, jilet gibi yaptırırım. gelini alacak arabada arabayı süren olmam, şoför yanına geçerim. düğün olucaksa havuzlu mekanı ya da sahil kenarını tercih ederim. rakıdan sonra "havuz temizleniyo" bahanelerine kulak asmam ben bi atlar çıkarım bikaç arkadasımı da atarım. kır düğünüyse eşme gibi biyerde olsun diğer türlüsüne katlanamam. sofra kurulucaksa dısarda serinde yapılsın edilsin. rakılar soguk olmıcaksa lütfen buz konulsun biralar da arkası patlasın. yok bu işler zor gelicekse bana bizzat söylenilsin.

Hiç yorum yok: