12 Ağustos 2010 Perşembe

bir ulaşım aracı olarak: feribot

bodrumdan datçaya feribotla geçtim bu akşam da, yani bu ne biçim illettir. tamam gayet güzel hiç öle marmaris falan dolanmadan tık diye geldim de buraya. feribot nasıl bişe bilio musun, oturacaklar normal pilastik sandalye ve sıkışık. ayrıca tente var ve tente güneşi kapatmıyo çünkü güneş yandan geliyo. ayrıca sigara içilmez diye de bir ibare var. ne içilir peki? siz onu söyleyin bana onu içeyim. 2 saat gemi yolculuğu etrafta sadece su varken geçer mi? çay la 2 saat geçmez moruk ben biliyorum. ben prestij insanıyım. alkol de yok. yani sigara içilmez diye yazan yerler söyleyin ne içilir ona göre tedarikli gelelim yani. 21. yüzyılda insanları çileden çıkartmayın.

ayrıca palamutbüküne de geldim. biraz önce az dolaştım. acayip gelişme var. 5 sene sonra fena olur buralar. denizini görmeden bişe yazmıorum yarın da burayı yazıcam.

Hiç yorum yok: