14 Ağustos 2010 Cumartesi

can sıkıntısı ve farklı çağrışım

diyebilirsiniz ki bu çocuk niye zırt pırt buraya yazı yazmakta. sıkıldım. şiştim burda. hazır internet de var sıyırmaktayım.

bu akşam yine canım sıkılmıştı. allahtan peygamberden girerek bi yerlere varma ümidindeydim. farklı zaman aralıklarında 3 kez denedim ve 3`ünde de olay şu şekilde gerçekleşti:

allah > peygamber isimleri > adının önünde hazreti olan herkes > havariler > haramiler > cüceler

havarilere kadar bodrumda gelebilmiştim. çok karanlık yokuşlu ve bok gibi bi yolda yürürken yakalamıştım o durumu. ama burda haramiler yani 40`ı birden ve arkasından cüceler geldi. kırk haramilerle cüceleri nasıl kaynaştırdığımı da şu şekilde belirledim kendi kendime ali baba ve 40 haramilerin çekim kalitesi ile keloğlanın çekim kalitesi aynı gibi. evet bu yol. o zaman yeni yol:

allah > peygamber isimleri > adının önünde hazreti olan herkes > havariler > haramiler > cüceler > keloğlan > eşekler > akrepler

akrepler de şu an spontane gelişen bir olay olup eşek gözleri ve ordan da "akrebin gözleri akrebin akrep" şarkısının akla gelmesiye gerçekleşti. bu iş böle yürür.

canınız sıkılırsa siz de böyle tümden gelim yöntemleri geliştirerek hem küfür hayatınızı renklendirebilir hem de zamanınızın civa gibi akmasını sağlayabilirsiniz.

geçmiyo allahını peygamberini hazretlerini havarilerini haramilerini cücelerini keloğlanını eşeğini akrebini falan.

Hiç yorum yok: