14 Ağustos 2010 Cumartesi

ebeveynler ile tatil rehberi

çok zor. mümkünse kalksın. yapamıyorum. 3. gün oldu yapamıyorum. zaten küçücük yer burası. nereye gitsem ben bunlarla karşılaşıyorum. yav sigara içecem işte belli biliyosunuz da bunu, az dolaşıcam diyorum. 1 kilometrelik sahil zaten. neresini dolaşıcam günde 5 kere. illa ben de gelicem ben de gelicem. bira aldın kaç tane aldın, sigara içtin kaç tane içtin. hoff yüzerken yetişemiosunuz ama. su geçirmeye sigara olsa, deniz şortumun da 5 tane cebi olsa benden iyisi şamdak ayısı. karşıda ada var orda da tekel yok. tekel olsa yüzmeyi düşünürüm. ama şimdi zor. zaten 2 adımda boyu geçiyo burası, 10-20 kulaç daha atıp enine yüzmeye başlıyorum. tekel olsa zorlarım ama her türlü. olmadı az ileriye çapalamış yatlara falan tutunur orda 1 bira içer öle giderim. gidilir.

sonuç: ebeveynlerinizle tatile gittiyseniz karşıda ada olsun bi de orda tekel olsun. oraya yüzün gün boyu orda takılın. dönüşe bakarsınız.

Hiç yorum yok: