13 Ekim 2010 Çarşamba

Filmler

Boş durmak bi işe yaradı bu sefer de filmekiminde bi kaç filme gittik. boş durucağıma onları yaziim bari.

Devrim ilk gittiğim film. 10 tane kısa film var içinde, arada eğlenceliler de çıkıyo. meksikalıları görmek için izlenebilir de öyle mesai de harcanmaz.

Arkasından mamut diye bi filme gittim ki bu iyi film. motosikletli falan yol da var deli de var gidiyo. yavaştan izleniyo.

İşte bu film. Bu filmi anlasaydım acaba en çok beğendiğim film falan mı olucaktı? sanmıyorum. bu film olmamalıydı. Film sosyalizm. 3 bölümden oluşmakta galiba, ondan bile emin değilim. noolduğunu bayaa düşünmek falan lazım. düşünemem ben efendim. i am from "simple is better". basit anlatın bana, çarkıfelek de olmasın bişe anlatsın yani şimdi böle yazdım diye beni de öle porçik altında bırakmayın.

Aman tanrım. Gittiğim son film. 2.5 saat. bitmedi. 1.5 saat olsa izlenicek bi film ama ikibuçuksaat zorlu. merak için izlenir de çok da tavsiye etmem çünkü uzun. ama yok ben izlerim beni bağlamaz derseniz buyrun.

ben annamıyorum kameralar sanatsal açılar falan bu iş bu kadar oluyo o yüzden. net olmaya çalıştım. sosyalizmi indirmeyle uğraşmayın da diğerlerini yavaştan izleyebilirsiniz bana kalsa. sosyalizmde de arada ince laflar falan var da durdurup not almak lazım yani. bakıcam derseniz bakın. festival komitesi benden daha iyi anlıyo olabilir bu işten.

Hiç yorum yok: