31 Ekim 2010 Pazar

kıymetli ve pek değerli içki arkadaşlarım

moruk şiştim. tek kelimeyle şiştim dönebilecek gibi hissetmiyorum kendimi. kendime olan saygımı gün geçtikçe yitiriyorum. zaten çok saygı duymuodum haklısınız ama yani bittim anlatabiliomuyum suç ortaaam. barmen geldim. yarbayın habercisi oldum. her sabah 6 dan 8 e kadar asfalttan yaprak kaldırmak için mücadele ediyorum. 8 den sonra sorumlu olduğum binaya gidip içeride "office boy" luk yani hademelik görevimi gerçekleştiriyorum.

---tüm ev kadınlarına sesleniyorum "toz" illetini yok edebilmek için döndüğümde çok feci bir nükleer silah geliştiricem hepsinin anuna koycaz beraber-------

daha sonra "canberk!" efenim? "çay alabilir miyiz iki tane?" tabikide. ben getiririm. benim görevim bu. 14 ay daha yaparım yani bu işi ben. hiç sıkıntıya sokmayın kendinizi. "canberk!" efendim. "zottiri pottiriyi başçavuşa.." "emredersiniz ya. ne demek yani. her zaman. seve seve. klostrofobim var olum benim. gelmeyin üstüme bak. bayılırım. yok efendim dinlemiolar.

akşam çıktım ya yemek falan yedim. bi daha git. toz al. vay arkadaş. bi elektrikli süpürge verin de öyle çalışalım. "yok" peki. aldın mı tozları? aldım.

şimdi azıcık takılabilirsin ama akşam 02.00 ila 04.00 arasında koğuş nöbetin var. oooo ne güzel. yuppi. yarın öbür gün silah verince 3 saatte dışarda nöbetiniz var. harbi mi? çok sevindim ya. canlarım benim.

dolayısıyla canlarım ankara siyasi bilimler mezunu arkadaşlarımız ve ilk okul terk dostlarımızla beraber çıktığımız mıntıka yolculuğunun sonu hiç gelmiyor. gelmiyor gelmiyor gelmiyor. abiniz büyük ihtimalle dönemez. burdayım ben yani. siz gelirseniz görüşürüz. yoksa yokum ben arkadaş.

hayır istifada edemiosun yani. çok ilginç bişi aq. peki kardeşin rahat durucak mı? böyle mi gidicek yani? sanmam kendimi ya kovdurucam ya attırıcam üstelicem bişi yapıcam ama ne! bulduğum anda paylaşmayı görev bilirim.

ama bittiği gün o gün yani ayak bastığım anda hürriyet ve medeni dünyaya 415 günlük içki içip herşeyi unutacağıma dair adak adıyorum.

saygılar.

Hiç yorum yok: